W każdym prowadzonym biznesie liczy się przede wszystkim solidność i profesjonalizm. Szczególnie w Krakowie. Klient nie odwiedzi drugi raz tego samego miejsca, jeśli za pierwszym usługi jakie tam otrzymał, nie były solidne, ani profesjonalne. Musi o tym pamiętać przede wszystkim mechanik samochodowy ze stacji kontroli pojazdów, ponieważ prawdopodobnie od jakości jego usług będzie zależało to, czy będzie miał sporo klientów.
Aby jednak tak się stało
Powinien zadbać w pierwszej kolejności nawet nie o promocję swojego serwisu, ale o swój własny profesjonalizm. Nie otrzyma bowiem nigdy nikt lepszej reklamy, jak ta, jaką może dać fakt, że zadowoleni klienci (także tacy spoza Krakowa, jak turyści) zaczną stację kontroli pojazdów polecać innym osobom, które również będą potrzebowały naprawy samochodu. To jest bez wątpienia najlepszy sposób na własną promocję i na to, aby mieć stały dopływ klientów.
Mechanik samochodowy jeśli tylko umie rozmawiać ze swoim klientem oraz udowodni mu, że auto jest nareperowane tak jak powinno a jednocześnie stawki są przestępne, może mieć pewność, że jego zakład nigdy nie upadnie z powodu braku klientów.
Pracownik stacji kontroli pojazdów
Pomyśleć może nad tym, jak przeprowadzić promocję swojego zakładu w sytuacji, gdy dopiero ruszył z biznesem i niekoniecznie musi mieć w ogóle jakiś klientów. W tym przypadku powinien w pierwszej i podstawowej kolejności zadbać o swoją wizytówkę w internecie, skoro prowadzi taki biznes, jak stacja kontroli i serwis samochodowy. Przydałaby się mu prosta, ale zachęcająca swoim wyglądem strona internetowa. Bardzo dobrym przykładem jest stacja kontroli w Krakowie ACG Auto.
Nie będzie ona dużo kosztowała, ponieważ może mechanik samochodowy spokojnie zrobić ją sobie na jakimś darmowym skrypcie. Potem musi zadbać o to, aby był widoczny w wyszukiwarkach internetowych i w takich portalach pod tematem stacja kontroli pojazdów, które mają dużo wejść i w których skupia się społeczność internetowa.
Dyskusja