• baner1.jpgbaner1.jpg


Reklamacje i zwroty

Zwroty
  1. Kupującemu, który jest Konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271 ze zm.), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 10 dni od dnia otrzymania towaru.
  2. Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysyłki Produktu do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, na konto bankowe wskazane przez Kupującego lub przekazem pocztowym na adres wskazany w Zamówieniu. Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący.

 Reklamacje

  1. Datą, od której obowiązuje gwarancja, jest data wystawienia dokumentu zakupu (paragon lub faktura VAT).
  2. Gwarancją nie są objęte: uszkodzenia mechaniczne, celowe uszkodzenie sprzętu i wywołane nim wady, uszkodzenia i wady wynikłe na skutek niewłaściwego użtkowania, przechowywania, trasportu bądź konserwacji sprzętu.
  3. Gwarancją objęty jest towar, na który Klient posiada dokument zakupu.
  4. Reklamowany towar, wraz z dowodem zakupu oraz numerem zamówienia, należy przysłać na adres sklepu "Wędkarski Kraków": 30-126 Kraków, ul. Gabrieli Zapolskiej 42.
  5. Do wysyłanego towaru należy dołączyć opis uszkodzenia bądź przesłać go oddzielnie na e-mail: wedkarskikrakow@gmail.com.
  6. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 






 

loading